• In English
  • Продовжуємо удосконалювати автоматизацію заходів офіційного контролю
    , опубліковано 02 Травня 2024 року о 11:11

    З метою створення оптимальних умов здійснення заходів офіційного контролю та реєстрації результатів його проведення Північним міжрегіональним головним управлінням Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на державному кордоні та співробітниками служби технічного адміністрування автоматизованої системи контролю вантажів та електронного документообігу „Ветконтроль” (далі – Система), із залученням операторів ринку або їх представників, регулярно ведуться обговорення та консультації щодо вдосконалення та оновлення функціоналу Системи, а саме модулю „Персональний кабінет суб’єкта” та „Персональний кабінет інспектора”.

    Після проведеної наради були враховані пропозиції та зауваження від користувачів щодо вдосконалення роботи Системи та здійснено наступні оновлення:

    • розширено параметри звітності;
    • додано нові закладки, рядки щодо внесення необхідної інформації про вантаж та визначенно поля, обов’язкові для заповнення;
    • автоматизовано прив’язання  адреси експлуатаційного дозволу/реєстраційного номеру потужності до адреси призначення вантажу;
    • змінено принцип редагування інформації першої частини ЗВДВ/ЗДВ  користувачем „Персонального кабінету суб’єкта”;
    • додано опцію використання англійської мови.

    Продовжуємо вести спільну роботу з усіма причетними до адміністрування та користування автоматизованої системи контролю вантажів та електронного документообігу „Ветконтроль” задля повноцінного використання єдиного інформаційного простору та автоматизації процесів ведення обліку та контролю вантажів.